Tidsdag❤


Hej❤
Hur mår ni?
Hoppas allt är bra!💕
Själv mår jag ganska bra❤
Försöker fortfarande komma över Albin och det går sådär😢
Det gör ont att se honom i salen och så men vad ska jag göra liksom❤

Och idag så har jag haft Svenksa vilket va rätt chill för vi läste bara varandras noveller och gav rsepons💗

Sen hade jag so som med va chill för läraren va inte där😊

Efter de så åt vi lunch fast jag åt mackor för de är as äckligt med fisk🐟😖

Sen hade vi matte viket va ganska tråkigt adr hade Rasmus där som jag brukar prata med ibland✨
As shysst kille i 9:an👌❤

Den sista lektionen för dagen va teknik vilket va de tråkigaste på hela dagen.
Vi skriver om en produkt som man ska skriva massa fakta om och om många köper den och vad den används till och om den fyller sin funktion❤
Jag valde Suddigummi😑❤


Efter skolan åt jag en macka och sen räknade jag matte i en timme😑❤
As tråkigt😑❤


Sen innan så hjälpte jag en kompis med läxan👌✨❤
  















Ha de bra!❤❤ kram❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0