Torsdag<3

hej!
har precis gjort engelska glosor.
Jag tänkte bara skriva lite kort om dagen.
 
Det finns en kille på skolan som heter Simon som bara e där ibland.
innan va han där mer men det ä han inte längre.
han och hans kompisar kommer fram till mig och Albin som sitter vid ett bord och så himlar han med ögonen och blinkar och spärrar upp ögonen bara för att jag har haft problem med det vilket jag blivit av med nu men det vet la inte han tydligen men blir så jävla sur.
HAN SKA GE FAN I ATT KOMMA OVH BETE SIG HUR FAN SOM  HELDST!!!
VET TROR HAN ATT HAN ÄR!
KOMMER OCH TROR ATT HAN KAN SÄGaA OCH GÖRA VA FAN SOM  HELDST MEN DÄR TROR HAN JÄVLIGT FEL!!
så mobbar han Alexandra med! och säger att hon sminkar ögonbrynen fult och att hon e vit i ansiktet och allting och att hon har för stora bröst så hon inte kan  köra sin epa och massa skit!
Jag bad honom sluta säga så flera gånger och sa att hon inte va de men lyssnade han...nej.
sen höll dom på och skratta och hålla på och då skrattade ja bara för attt dom skratta och såklart INTE för de dom sa för de va bara elakt vilket jag sa till dom.
sen gick jag och Albin där ifrån.
SÅ JÄVLA OMOGNA E DOM.
Innan han va där mindre och han va där varje dag så räckte de att man gick in i salen och så säger han jävla kärring till än fast det va för några år edan men endå!!!
man gör fan inte så!!!
men aja måste äta nu och mamma och pappa tog mobilen för resten av kvällen för att jag missade bussen och pappa fick hämta mig så skriver imon<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0