Tisdag❤



Glad!!❤
Innan idag hade vi teknik och så skulle jag hämta laddaren så satt vi och prata och så säger han - om daniel tafsar på dig! då slår jag nej honom😠(daniel e typ peddo) (läraren)
man bah -aww😍😍❤
Sen efter lektionen stog vi vid elementet och prata så drar han mig intill sig och håller om mig😚😚❤
när jag skulle gå så krama han om mig as länge och hårt och ville knappt släppa mig😍❤
Och så la han sitt huvud mot mitt❤


Och innan de så kom han och typ krama om mig och då hann mina vänner gå när jag stanna han bah - dina vänner går...
Jag bah -vet men orkar inte hänga me😚
Så fick jag va med han och hans vänner😘❤
Han e världens finaste😍❤

Men måste sova enligt mamma så godnatt❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0