Omg😰😰

Min kompis ströps nĂ€stan igĂ„rđŸ˜„â€ _.  _ _ _ _ _ 
och _ _ _ _ _ _  la laxerings mandel i vattnet i cafĂ©t och skulle lĂ€gga red i maten sĂ„ _ _ _ _._ sa till lĂ€raren.

Sen kom _ _ _ _ _ och bah - VARFÖR SNACKAR DU SKIT OM MIG DET VA INTE JAG!
Hon bah - sa inte ditt namn.
-ljug lagom!!!
Och sen sÄ typ kom de en tyken jÀvel i. 7:an och bah - varför snackar skit om _ _ _ _ _!! Inte okej!
Osv...sen sÄ sa Hon jÀvla fitta till _ _ _ _ _ _ _ _och sen sa _ _ _ _ _ _ _ _ _ bah - sÀger du de en gÄng till face To face slÄr jag till dig!
- jÀvla fitta!
Och sÄ slog hon till henne....Och sÄ skulle hon slÄ tbx men dÄ höll hon för...sen sÄ sÀger _ _ _ _ _att _ _ _ _ sagt att _ _ _ _ e tjock vilket hon inte gjort...och sÄ sÀger _ _ _ _ - de har jag fan inte!
-jo! LĂ€gg av!
Och sĂ„ typ trycker _ _ _ _ _   _ _ _ _ mot vĂ€ggen och försöker strypa henne....och sen sĂ„ blir _ _ _ _ _ _ _ _ kallad för hora 3 gĂ„nger....och sen blev hon as ledsen och sprang ivĂ€g och sĂ„ gick jag efter henne och tröstade henne och dom gömde sig för dom osv...sen kom sos och hĂ€mtade som i 7:an som dampa och _ _ _ _fick Ă„ka hem  och fick inte komma till skolan nĂ€sta dag.


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0