Lördag❤



Idag har jag varit med Albin från 14:53 till 20:30 typ:)
Nu ska jag berätta lite tänkte jag:)
Hihihi HAN VA SÅ SÖT!! Vi gick  på stan och satt och fika och så sen så säger jag typ att jag har en julklapp till honom och han bah - de hade du inte behövt😚 jag har ju dig😍
Jag bah - aww😊
Sen på väg till bion (vi såg hundraårinhen som klev ut genom fönstret och försvann) så la han armen om mig😚
Sen låg vi på dom där röda kuddarna eller va de nu heter som är vid biografen och prata och så säger han - det är de absolut finaste jag vet...efter dig då😚
Jag bah - nä va du e söt😚😚❤
Och under bion lutade jag mig mot honom och pussade honom på axeln med jämna mellanrum😚😚❤
Han sa inget om de heller så han verkade inte ha något emot de😚
Sen så satt vi ute och väntade på hans pappa för han skulle hem han bah - va snällt att du väntar med mig det är trevligt att sitta här med dig...annars hade jag suttit hör själv och frysit söder❤
Jag bah - såklart att jag väntar❤❤
Så satt jag när tätt intill honom och satt och prata❤
Sen när han skulle gå så typ kramade jag om honom en lång stund och så typ pillade han i mitt hår och massa sånt❤

Han e verkligen super söt!
Så ville han betala sakerna åt mig som jag skulle köpa och så😚❤

ÄLSKAR HONOM SÅ HIMLA MKT❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0