Hellu❤❤


Hej❤
Idag har det varit en jobbig och bra dag❤

Först säger Danny som är Albins bästa kompis typ att den enda anledningen till varför jag vill va tsm med honom e för att han e lik mitt ex Gzon som han inte är.
Sen sa Danny och hans vänner något anledningen till varför du är tsm med mig...så frågade jag va dom sa så sa han bah - jag hörde inte.
Vet inte va de va:(
Men de lät som att han sa något om att han e lång.
Vet inte va fan de va men:(
E ledsen:(

Ska hem till honom imon❤


Fast i tidsags kom han och satte sig vid mig när jag kom tbx från skolresan och typ sket i Danny och så sen när vi va själva bara han och jag satt vi och höll handen😚(vilket vi aldrig gjort innan<3)
Han bah - ingen gillar mig:(
Jag bah - me like you😊😚😘
Han bah - awww❤
Sen skulle vi gå och så tog jan sin väska och och den sträcker han ut armarna och kramar om mig och kramar mig hela vägen ut<3
Sen så stannar han vid dörren jag bah - snälla älsklingen öppna😘
Han bah - okej❤😚
Sen påvägen ner sa han att han vill träffa mina föräldrar😚😚
Sen så när vi stog där nere och min buss va en bit bort krama han om mig jätte länge och hårt och pillade i mitt hår❤ de va ju så sött!!!❤❤

Sen idag så:Pratade med honom i över en halv timme och han va as söt och bah- jag har jätte roligt! Brukar inte ha de
På fredagar på kvällen men de är riktigt roligt att prata med dig❤
Jag bah - aww❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0