Arg!!❤

Att gå på mig är en sak....men att gå på mina vänner är fan droppen!!!
Blir så jävla trött på idioter som ska trycka ner andra för att öka sin självkänsla....folk LETAR efter "fel" på folk som dom kan påpeka...asså va fan är poängen!
Personen ändrar inte på sig för att man klagar på något utan de enda som händer är att personen blir ledsen...så jävla fegt att gå på folk som inte har gjort NÅGONTING för att förtjäna de...vet själv hur de känns att va mobbad med tanke på att jag varit med om de...och de är INTE roligt eller något man ska ta på skämt....det folk säger till personen glider inte av utan hen bär med sig de hur länge som heldst...vad spelar de för roll om någon är bi eller om någon är lite tjockare än dom andra eller om någon har en "ful" frisyr eller va de nu kan vara...det finns ingen som ALLA gillar och som de inte finns ett enda "fel" på...alla har sina dåliga och bra sidor och ingen skulle vilja få höra negativa saker efter sig!!
Min kompis som jag inte nämner vid namn ska inte behöva gå runt och må dåligt över att folk kallar hen för elaka saker eller för att hen inte ser lika dan ut som alla andra!!!
Det är SÅ FEL PÅ SÅ MÅNGA SÄTT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0