SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!😡😡😡😡😡😡


En "kompis" la ut en bild på min bästa väns kille och mitt kille och henna på insta ch skrev Fina pojkar😘💋
och Albin har inte ens insta och hon fråga inte om de va okej och så taggat hon MIG på Albin man bah : va fan gör du så för din jävla idiot!😡
Fast fick henne att ta bort den!
Hon förstör alltid allting och varje gång jag har en kille ska hon försöka ta honom ifrån mig eller stöta på honom och om jag har en killkompis gör hon samma sak.
Hon är ad tycken just när killen e med sen är hon as snäll och bah - kom hit hjärtat! Sätt dig i mitt knä gumman!
Älskar dig❤
Man bah - då NU "älskar" du mig! NU när KILLEN är BORTA!!!😡

HATAR HENNE!!!!!😡😡😡😡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0