♡KÄRLEK♡


Du är den ända för mig och jag älskar dig så otroligt mycket♡ du är det bästa som hänt mig och jag menar det verkligen♡ kommer aldrig lämna dig♡ står vid din sida vad som än händer♡ älskling hur ska jag kunna beskriva min kärlek till dig♡ du gör inte bara min dag utan hela mitt liv♡ älskar dig till mitt hjärta slutar slå♡ ja det är sant♡ du har mitt hjärta i din hand♡ älskar dig mest av allt som finns♡ Albin jag vet inte vad jag skulle göra utan dig♡ du och jag är det bästa som har hänt♡ du är underbar♡ hopas du fattar det♡ finns vid din sida vad som är gäller♡ mitt hjärta slår för dig och bara dig♡ aldrig varit såhär kär i någon i hela mitt liv♡ älskling du är allt jag vill ha och behöver för att vara lycklig♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0