Alla hjärtans dag😍❤


Om du läser detta älskling vill jag bara säga att jag älskar dig mest på hela jorden.
Du är de bästa som har hänt mig och du gör mig lyckligare än någonsin❤
Du får min värld att snurra❤
Du säger dom mest sötaste saker till mig och får mig att känna mig speciell❤
Du är den bästa pojkvän som en tjej kan ha och jag älskar dig❤
Finns inga ord som kan beskriva de jag känner❤
Du får mig må bra när jag e ledsen❤
Du får mig att skratta❤
Du får mig att le bara genom att se på mig❤
Du ger mig hopp när allt känns som värst❤
Du är alltid snäll❤
Du bryr dig alltid som mig och försöker hjälpa mig så gått de går❤
Hoppas att du förstår hur sjukt mycket jag älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0