accepterar inte detta längre!

Hej!
just nu chattar jag med mina fina vänner som stöttar mig eftersom att jag är ledsen just nu.
orkar fan inte lyssna på alla idioter mer! en idiot i klassen som jag inte nämner vid namn skriver massa hat frågor på ask på lektionerna och håller på hela jävla tiden.
 
det känns som Alin undviker mig:(
han sa att han skulle logga in idag på FB så vi kunde prata men så typ loggade han  in sen ut utan att skiva...skulle kolla om han  va inne å stog de'' inloggad för 11 minuter sen'' man bah: jaha:( tack då :( <3
 
och så typ hatar Albins vänner mig av ån jävla anledning.
så fort jag kommer så blir dom tysta och ger Albin blicken typ: måste hon vara här? :/
och dom är typ allmänt elaka mot mig.
orkar inte med mer hat:( tänker fan säga ifrån till dom nästa gång.
Dom säer säkert dåliga saker om mig till honom.
 
sen så hackar alla på mig för att jag fixar sminket ofta men det ät bara för jag inner inte göra det hejmma innan jag måste gå och det blir inte bra på bussen så får fortsätta på skolan.
och det konstiga är att dom som komenterar det är dom som har som ett perg av smink i ansiktet och klipper av sig håret för att kunna ha hår-förlängningar!
dom kallar mig för fjortis när det är dom som är det!!!!!
dom kan hålla käften.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0