2 månader med min älskling<3

idag har jag och Albin varit tsm i 2 månader.
älskar honom så himla mycket så det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till denna underbara kille.
han är mitt allt och jag älskar honom så otroligt mycket.
Dessa 2 månader som vi varit tsm har varit dom bästa någonsin och fler ska det bli.
han är underbar hela han.
Han gör mig hel.
Utan honom skulle jag vara ett stort svart tomt hål.
Han får det att kännas som jag svävar på moln och det är en härlig känsla.
Han får mig att må bra när jag är ledsen.
Bryr sig alltid om mig.
Säger och skriver massa söta saker.
Han beter sig som en bra pojkvän ska.
Älskar honom mest av allt i hela världen.
Han är som prinsen i sagorna.
Till och med bättre än så.
Älskar honom.<3
 
kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0