Söndag❤

Hej!
Sorry att jag inte skrivit på ett tag men har haft annat att gör som igår va jag med min pojkvän Filip igår:)
Tänkte berätta lite om de:)
Först när jag kom så sa jag hej och så. Sen så gosa vi me hans katter och gick en promenad och jag typ frös så han håll om mig.Sen när vi kom tbx så sa jan mamma och pappa typ att dom kunde köpa mat till mig,är ju gluten. Så dom åkte och handlade de och sen va vi själva henne och då jagade jag honom för han vägrade ta av sig kepsen. Han hade typ 7 st och en mössa. Han ville dölja sitt hårxD fast än han är super söt endå😚
Sen försökte han ta min mobil men de gick först inte så bra😂
Sen fick han tag i den. Så försökte jag ta tbx den och hängde mig över honom .
När vi gått upp på hans rum så satt jag i hans knä i en fotölj och honom och typ mös😚han va as söt för han typ gruggade sin näsa mot min hela tiden.
Sen gick vi ner och prata me dom.
Sen gick vi upp och va där en stund.
Men så skulle vi äta så då gick vi ner.
Sen typ skoja vi där uppe lite och så satte jag mig i hans knä och så trummade han me trummpinnar på mig.
Sen tog han mobilen och så brottades vi lite.
Så typ la jag mig på honom. Sen la han sig på mig så jag inte kunde ta mig upp😂😚
Sen la han mobilen under sängen.
Men så ville jag ha den så skulle han ta ut den men sa att han inte fik ut den vilket han fick utan att jag märkte de och sen la han den i ett kassaskåp😂
(Vi typ snygg/söt/bäst bråkade hela dagen😚)
Och sen ringde pappa och sa att han va utanför😔❤

Skrev inte allt på bloggen för de blir bara pinsamt🙈❤

Hinner inte skriva mer nu för mamma dampar sönder och ropar att jag ska sova😔❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0