Hade den bästa dagen nånsin igår❤

Jag va med min läsning igår❤
De va så kul igår för vi typ brottades ner varandra och så tog han min telefon😂 sen hoppade vi stutsmatta med min kompis Bella som bor granne med honom.
För Bella han en stutsmatta❤
Sen åkte jag fyrjuling för fösta gången!❤
Jag va as nervös fast de va as kul💗
Satt bakom honom och höll i honom😚❤
Och flera gången under dagen sa han hur söt jag e😚❤
Och så satt vi i soffan och jag låg mot honom och så la han armen om mig😚❤
Sen kom deras granna som är han typ "lotsats mamma", när föräldrarna ska iväg typ länge så sover han där.
När hon kom sa hon - åh va söta ni är!!😍
Man bah 😚😚😚
Sen åt vi pizza me dom❤
Sen satt vi och prata och kolla instagram sen kom pappa och hämtade mig❤

Ska vara med honom imon med👍❤

Och nu e ja på tjejkväll som jag varit från igår kväll tills nu fast ska inte hem än på ett tag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0