Tisdag

Hej❤ sorry att jag inte skrivit på länge men ah❤ la n uppdatera lite❤ 1.just nu är jag med min kompis Elin.
Det  har varit en klass 3 varning på en storm i natt och på kvällen,
Dom kallade stormen semone.
2.är ihop med Christian som går i 8:an han är världens nest bästa och finaste kille har varit tsm med honom i 6 dagar nu så på onsdag har vi varit tsm i en vecka😘❤
Men då ska vi till Tyskland😔
Så ska skriva grattis till en vecka idag istället❤
Älskar Christian så sjukt mycket❤
Han är så otroligt gullig mot mig hela tiden☺
var med honom efter skolan i fredags och några av våra gemensamma vänner och först i skolan höll han om mig och pilla mig i håret och pussade mig flera gånger sen när vi va med våra vänner hos Alicia så kom han fram och pussade mig och höll om mig hela tiden och hans vän daniel gick brevid mig och så puttar han bort honom och bah - de är min plats😠
 
Haha❤☺
 
As söt e han och sen så pussade jag han hejdå och så sa han - vi hänger med till dörren bestämmer jag:) men då vill jag ha en till puss man bah aww☺❤😍😘💖
 
Sen i natt skrev han:
C:Vad gör du? ❤️❤️😘😍💖
M:Inte så mycket ligger i min säng och chattar med dig och kommer insta❤😘😘💖
C:Kul?❤️❤️😘😍💖
M:Ja❤😘😍💖 alltid lika kul att chatta med dig❤😘😍💖
C:Nawww tack dsm älskling❤️❤️😘😘😍💖
M:Aww tack❤😘😍💖
C:Älskar dig❤️❤️😘😍💖💖
M:Älskar dig mer älskling😍😍😍😍❤😘💖
C:Älskar dig mest älskling❤️😍😍❤️😍💖❤️💖
M:Awww älskar dig till månen och tbx😍😘❤💖❤😘❤
C:Älskar dig från solen till pluto och tbx💖😍😍💖💖❤️❤️❤️
M:Älskar dig till planeten x och tbx❤😘😍💖 (en planet efter Pluto dom tror de finns liv på)❤😘😍💖
C:Vad coolt älskar dig mest❤️😘😘😍💖❤️❤️
M:Jao❤ älskar dig mer än mest☺😘❤❤💖
C:Hur länge orkar du hålla på älskade älskling❤️❤️😘😍💖💖😍
M:Med?❤😘😍💖
C:Att säga hur mycket vi älskar varandra❤️❤️😘😍😘❤️❤️
M:Hahaha vet inte haha^^ tills jag vinner antagligen😂👌😘❤😍💖
C:Haha vi kan avrunda det till att vi älskar varandra mer än allt❤️❤️😘😍💖💖😍
M:Haha du och ditt avrunda😂😂 dör😂😂❤😘😍💖
C:Nej dö inte😭😱❤️💖❤️💖❤️💖
M:Det ska jag inte älskling❤ vill ju inte lämna dig❤ skulle vara tomt utan dig☺❤💖😘😍
C:Nawww tack älskling❤️❤️💖😍😍💖💖😍😍😍❤️😍😍💖 skulle dö om du dog för att få vara med dig i himmlen❤️😘😘😍💖💖😘😍
M:Awwww❤😘😍💖 så söt du är älskling😍😍😍❤😘
Ska inte dö och förhoppnings vis inte du heller❤😍😘💖
C:Hoppas verkligen inte det❤️❤️❤️😘😍😍💖💖💖💖😍❤️❤️❤️
M:Hoppas du inte gör de❤😍😘💖Då blir jag ledsen❤😍😘💖
C:Jag med❤️❤️😘😍💖💖💖
M:Tror inte du kan sätta dig vid din egen grav och gråta och bah - synd att jag dog😔, precis😂😍😘💖 rätt omöjligt❤😍😍💖❤haha men förstår du du menar❤
(Några timmar senare)
M:Vad gör du nu då älskling??❤😍😘💖😘
C:Ska typ sova❤️😘 dudå älskling❤️❤️😘😘😍💖
M:Måste du de😭😭😭😭❤😘😍💖
Chattar och sitter och pratar med elin❤😘💖
C:Nej Okej kul?❤️❤️😘😍💖
M:Så du ska vara vaken??❤😘😍💖 aa❤😘😍💖
C:Om du vill men är väldigt trött men om du ville prata så kan jag vara vaken❤️😘😘😍💖💖
M:Tvingar dig inte älskling men det är ju kul om du e vaken söstien❤😘😍💖
C:Men så fall måste vi prata för annars vill jag sova❤️❤️😘😘😍💖
M:Haha jo de förstår jag ❤😘😍💖 men tvingar dig inte❤😘😍💖
C:Jo men lite kan jag vara uppe❤️❤️😘😍💖
M:Yäääy❤😘😍💖 tack❤😘😍💖
C:Så vad ska vi prata om?❤️😘😍😍😍❤️
M:Flygande åsnor😂,haha nej men ah😂 vad gör du förutom att dö av trötthet❤😘😍💖
C:Pratar med dig älskling❤️❤️😘😍💖❤️ Dd?❤️😘😍💖
M:Pratar med dig älskling och är övertrött så flummar sönder❤😘😍💖
C:Ska du inte sova då❤️❤️😘💖❤️
M:Nej😛 kul att va övertrött😂❤😘😍💖
C:Okej😴😴❤️❤️😍😍💖
M:Är du så trött älskling???❤😘😍💖
C:Nej men hade varit gött och få lite sömn någon gång❤️❤️😘😍💖😴
💑💑💏💏💏
M:Känner mig elak nu😔❤ du får sova om du vill älskling❤ vill att du ska må bra så du inte bah 😴😴😴🔫💏💏💑💏💑💏💑💏💑💏💑💏😘❤❤😍😍💖💖💖💖❤❤😘😍
C:Haha asså det är lungt älskling ❤️😘😘💖💖😘❤️
M:Känner mig som värdens elakaste flickvän..står sen i tidningen bah "kille i fjärås dog av sömnbrist pågrund av hans dumma flickvän som höll han vaken hela natten fast han va as trött"😂☺❤😍😘❤💖❤😘❤
C:Haha nej asså du inte inte dum du är den bästa flickvänen man kan få❤️❤️😘💖💖💖❤️❤️
M:Awww du är den bästa pojkvännen man kan få☺❤😘😍💖❤
C:Älskar dig mer än allt älskling❤️❤️😘💖😍😘❤️
M:Omöjligt älskling❤😘😍💖💏
C:Så fall älskar jag dig lika mycket som du älskar mig❤️❤️😘💖💖💖😘
M:Awww😍❤😘💖❤😘
Finast är du😍😍😍💖❤😘
C:Du är underbarast❤️❤️😘💖💖😍
M:Du är sötast❤😍😘💖
C:Du är bäst❤️❤️😘💖😍😍😘👌
M:Du är en ängel❤😘😍💖☺
C:Du är "the sunshine"❤️❤️😘😘😍😍😍😍😍❤️❤️💖💖
M:Awww❤😍😘💖
C:nu är jag skit trött älskling😘❤😍❤💖
M:Okej godnatt älskling ska låta dig sova nu❤😍😘💖
Älskar dig älskling❤😍😘💏💖
C:Tack❤️😘😘😍 godnatt hjärtat❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Älskar dig obeskrivligt mycket älskling❤️❤️❤️😘💖💖😘😘😘💏💑💑❤️❤️❤️💖😍😘
M:Awwww älskar dig med något otroligt mycket❤😍😘💖💏💑💑💑💏💏❤
C:Nawww❤️❤️😘😍💖💖❤️❤️💖💖❤️❤️ du får kika mig när du vaknar älskling❤️❤️😘💖😍😍😘😘❤️💑💑
M:Jadå det gör jag älskling❤😘😍💖


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0