Måndag❤

Hej❤
förlåt för att jag inte skrivit på ett tag:/
 
just nu så är jag as glad:)
sitter och lyssnar på musik och skriverbpå bloggen och tänker på vilken underbar dag det har varit:)
 
fick nämligen en ny vän idag:)
Hon heter felizia:)
as snäll tjej:)
hon är tydligen tillsammants med Simon.G  i min klass sen 2 veckor tbx😧 borde ha märkt de känner jag😛
sen kom killen jag är är kär i ner till bussen:)
så jag typ dog haha^^
han jHar börjat bete sig as sött emot mig:)
så känner mig as glad:)
tex i fredags så tryckte han in mig mot väggen och typ sa massa random saker i telefonen när mina kompisar ringde.
Och försökte få mig att stanna där😛 och så tog han mitt busskort och sprang iväg😂så fick jaga honom😂❤
Och sen sa han typ när jag skulle gå -du får vänta på mig.
Och jag bah ok..😊 sen så sa han typ - när går din buss? Hinner vi ner till affären?? Jag bah - nej inte jag men du kan om du vill❤
Han bah - nej men då går jag till simhallen och köper och sen går ner men då får du hänga med😋 jag bah -aa😚
Och så gick vi dit och pratade och så😋
Så puttade han in mig i busken flera gånger och bah - varför går du in i busken?
Jag bah - den ser så ledsen ut så gav den en kram😚
Och han bah - de är la bättre att du ger mig en riktig kram istället ?😚
Man bah aww😋😚
 
Sen så åkte bussen nästan när jag kom men så stannade jag den och bah - hejdå😚😘och gav honom en kram😋❤
 
Och för några dagar sen
 när jag va påväg ner till bussen så ser jag nån med svart jacka komma ner för backen som vinkar.
Först ser jag inte vem de är så vinkar personen med jackan en gång till och efter en stund ser jag att de är han😂❤
Så pratar vi på vägen ner och sen pratade vi en stund vid busskuren och han försökte hälla dricka på mig😂
Och så puttade han på mig med gämna mellanrum😂
haha😋
Och sen när jag skulle gå så höll han fast mig😂
hahaha man bah - bussen är ju här nuxD kommer missa den😜❤
Hahaha😋❤
 
fast en sak som är ganska kuL är att han är 1,85 och jag är liksom typ 1,52 haha^^
fast det är ju bra att killen är längre än tvärt om:) måste dra<3 skriver kanske imon<3 ha det bäst!!<3 kram<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0