Lördag❤

Hej hej😊 är hemma hos Emma nu❤ 
Har varit de sen typ igår sövde över vilket jag ska göra nu med💞
Emmas släktingar va här för en stund sen..dom åkte typ 22:49😔
Jag bah - åh😥 måste dom åka😥❤
Dom försöker para ihop mig med en som heter Thomas som är Emmas ena kusin😉 haha han va as söt! Och jätte snäll,blyg,rolig,beskyddande,Awesome,
Han typ log mot mig när våra blickar möttes och  typ först när han satt i soffan så satt han typ vanligt och så  när jag kom försökte han spela cool och sätta sig på ett annat sätt och sen så skojade Emmas lille bror Anton med mig och bah -bajsa inte på mattan gå ut😂
Jag bah - kunde inte hålla mig..förlåt😂
Och thompa =Thomas bah - det kunde lika gjärna varit en padda😌
Jag bah - aww.
och massa söta saker och satt brevid honom när vi åt❤
 
Han typ skämtade as mycket och hans leende går rätt in i hjärtat man bah aww😍
 
Han va bara allmänt söt😍❤
Vill täffa han igen snart❤
Ska typ skriva till han på FB eller något😚❤
 
och Emma blev tsm med en av mina bästa vänner Kevin  sött!! Fast de känns lite skumt❤
kram på er skriver snart igen😘 ha de bäst😊❤


Kommentarer
Hamster

Ja du ;) vad ska man säga Mimmi du e kär grattis!❤️

Svar: Haha assåxD tack för den emmaxD hahaha^^<3
mimmi

2013-10-19 @ 23:24:20
Anonym

Heter hamster<3 haha

Svar: Hahahahaha ditt smeknamn är hamstern ja^^ och du ska ha för Mimmi och thompaxD haha^^ ska haffa:P lol<3
mimmi

2013-10-19 @ 23:28:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0