Fredag❤

Hej alla läsare❤ hur e läget?😜❤
Själv så har jag as ont i ryggen...var på gymnasiemässa igår och min väska väger as mycket och fick bara lämna ifrån mig jackan så fick gå och släpa runt på den + alla information's blad...och eftersom att vi gick där i flera timmar blev det ganska jobbigt för ryggen😥men ah...det går nog över:)
 
Tänkte uppdatera lite nu👌 så skriver ett ganska långt inlägg nu haha😚
 
2.Igår köpte en _ _ _ _ _(som jag är kär i) en  festis till mig och dissade hans andra vänner för att va me mig😱😍 och sen så drog han med mig till hans kompisar och sen så frågade han om jag ville gå med ut och spela boll(utan hans vänner)😚❤
As glad!😚❤
 
I förrgår  sa _ _ _ _ _ typ - du skulle passa tsm med D_ _ _ _ _ _ _ _ och bah - han gillar dig vi går till han.
jag bah - nej!
och sen sa han att jag passade med M_ _ _ _ _ _och sen J _  _ _ _ _ _ 😂De första _ _ _ _ _ sa var bah - mimmi vill jätte gjärna bli tsm med dig.
jag bah - NEJ INTE ALLS❤
efter de så log J _ _ _ _ _ _ mot mig man bah - ASSÅ NEJ😂jag bah - känner inte honom😂 han bah - ni åker ju samma buss🚌och då känner ni la varandra...jag bah - pratar inte med honom för de.han bah - men du gillar ju inte k_ _ _ _ på de sättet och han känner du ju och då kanske du gillar nån du inte känner. fast han va la inte seriös då...han sa typ - dom tjejerna där kanske gillar dig...man bah - är inte lesbisk😂
 
Sen efter gymnasiemässan gick jag in till deras inriktning och så säger _ _ _ _ _ _ - hänger du med till bussen?jag bah ah...Och sen så köpte jag en macka till honom typ.
Sen vid bussen så stog vi med hans kompis J_ _ _ _ _ _ _och pratade med honom.så tog  _ _ _ _ _tag i mig och gjorde så jag kramade hans kompis ....och massa sånt...man bah -ok? 😂Sen så log han(asså kompisen) mot mig IGEN vilket han gjort FLERA gånger idag...och så typ vände han sig mot mig när jag gick på bussen för att se om jag skulle sätta mig mitt emot vilket jag inte vågade just då😜och sen så tittade han ser i mobilen...så kollade jag på honom och så log han och sen så sa han hejdå när han gick❤
 
3.och idag hade vi vikarie:) han va as rolig och han fick klassen att lyssna vilket nästan ingen lärare får så det va bra:)
 
4.Sexorna är för Goa ibland haha😂❤ seriöst när jag var påväg ner till bussen idag så stannar jag till för att krama Elias(min brorson) hejdå och så kommer några av hans vänner eller något och så säger en av dom bah - är de din tjej eller?😱 Och Elias bah - haha nej de är min faster😘 och den andra killen bah - FASTER!!😱😱😱😱 är du typ 42 då eller?😂 Man bah - nej 16😁✌ han bah - går du i första ring? Jag bah - gick om.,,skulle inte ens gå på denna skolan om jag skulle gjort de... - aha du gick om så du går andra ring då?👌 Man bah eh?😂 Och en annan kille som heter V_ _ _ _ _ hade ett låssas gevär och körde upp de i rumpan på alla😂...och får inte glömma alla som skrek😂😂❤ fattar inte hur Elias och alla andra sexor står ut med dom😂
haha^^ men ska fortsätta lyssna på musik nu:) ha det så bra!❤
Kram❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0