Onsdag:)

idag så var Ellinor inte i skolan för hon var sjuk och Jenny är i Italien,så fick vara självg typ as länge innan jag fick syn på några kompisar från sex:an som jag var med typ resten av dagen förutom när jag hade lekton:) det va as kul vi var med massa killar med som va as roliga:) vi satt vid biblioteket och typ pratade när som hade svemska och massa så:) det va as kul:)
 
Vi fick pannkakor till lunch....det va as gott:)...mumsigt med pannkakor:P
 
Det finns 2 as söta killar i sex:an nu och fick ha en av dom killarnas keps:D as kul:) <3
men det va lite väl stor för mig men endå:)
 
Det var as kul att träffa alla mina gamla kompisar igen<3 hinner inte vara med dom så mycket annars och har saknat dom så sjukt mycket så det va JÄTTE kul:D <3
LOVE MY FRIENDS<3
 
hihihihihi<3
 
skriver kanske imon eller något och förlåt att jag har varit dålig på att skriva det ska jag bli bättre på lovar<3
puss & kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0