söndag<3

hej på er alla läsare just nu så lyssnar jag på thift shop med Macklamore & Ryan Lewis:)
och kollar typ på instagram och lite så typ och chattar med kompisar då:)
och innan va jag tvungen att gå igenom lite hemkunskap:(
asså orka ha prov i hemkunskap när det är typ 45 sidor man bah åh va kul då:(
men aja det är ingen ide att klaga måste ju få godkännt på provet:)
men nu så har jag rast så det är ju kul:)
hihihi<3
föresten så va det as kul på buggen förra gången som jag skriver varje gång men det är verkligen as kul där och nu pratar jag mer med folk och så och ALLA läger att jag är duktig:D
så glad!!! :)
hihihihi:)
och har köpt ett par dans skor för att kunna dansa bättre och så:)
men buggen är typ det roligaste på hela veckan just nu :)
torsdagar är bara så awesome!! <3
om något känns jobbigt eller något så glömmer man av det där det känns bara så kul allting då:)
men torsdagar är kul endå för vi har ju inrikting och så och vi slutar sent och det kan vara rätt kul endå...jag är nog den enda som tycker de men endå:)
och vi har musik med och det är rätt kul nu för jag och nagelina ska sjunga och spela till låten I wanna dance with somebodey med Whitney Huston:) eller typ jag ska sjunga och angelina ska spela piano:)
vi fick bara välja LP skivor och så tog vi fram några som vi valde bland och så ville hn ta den skivan så då gjorde vi de men jag hade kanske velat ha dihana ross (stavning) eller madonna istället men aja det blir la bra med den vi har nu med:)
 
vet inte riktigt vad jag ska skriva för något just nu mer än det jag ar skrivit men skriver kanske sen eller något KRAM<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0