Söndag❤

Hej❤
1.är förkyld:(
HATAR att vara förkyld!
men ajaxD
2.Igår kom Jenny hit och sövde över tilös idag:D
as kul:)
vi spelade några Mario spel och typ käkade godis och såg på film,skattade, och massa så:)
3.har haft as ont i min axel as länge och det gjorde skit ont kan jag be att få tala om:/
men idag verkar det som att det onda är borta:)
men det va så jobbigt att bugga med axeln:(
det känndes som att någon tog hundra svärd Armen när dom  skulle göra en snurr tex och den gick typ i baklås och innan den hann rätta till sig igen så såklart att dom ska snurra mig en gång till man bah 
tack det gjorde ju inte alls ont!
Men det kunde ju inte dom veta.

4.sorry att jag inte skrivit på ett tag men vi har haft och har tema veckor nu så har ej hunnit:)
och det är as kul med tema veckorna och för en gång's skull så har jag en BRA grupp:D
KRAM❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0