onsdag<3

hej<3
imon är det
skolavslutning:)
as kul:) och fick nyss reda på att en kille gillar mig så man bah men oj!
vet inte hur jag ska ta detta, men glad blev jag i alla fall:)
sorry att jag inte skrivit men det har varit mycket att göra och mycket att tänka på.
men får skriva nu istället<3....killen som jag sa, hade lagt ut en bild på Instagram där kan ristat in mitt namn med ett hjärta under! värsta sött ju!

asså jag känner mig bara lycklig just nu:) får höra så mycket snällt av han hela tiden så man bah nawww!

hihihi<3 men ska inte skriva mer just nu för vet inte om mamma eller pappa kommer in i rummet och ser att jag har datan för ska egentigen sova så:P <3 kram <3skriver kanske sen eller något <3 annars skriver jag imon kanske :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0