onsdag<3

hej igen<3
glömde skriva de innan att jag har gjort slut med min senaste kille som jag inte nämner vid namn eftersom att det är elakt så ah men jag har iafllafall gjort de nu.
Har var en idiot!
fick reda på saker om han som jag inte tyckte om och när jag gjorde slut så sa han att han inte ville veta av mig mer så man bah -Kan man inte vara vänner eller??
och sen igår ringde han 2 gånger men jag svarade inte och sen så skriver han hej och man bah hej vad vill du och så skriver han typ prata med dig och så sriver jag typ om?? och så skriver ha dig man bah mig? och han typ bah asså är du sur på mig och jag bha JA FÖR DU SA ATT DU INTE VILLE VETA AV MIG KANSKE? ASSÅ MAN KAN LA VARA VÄNNER ÄVEN OM MAN GÖR SLUT?
han bah sorry för det men blev sur på dig så tänkte mig inte för man bah nehe
sen frågar han igen bah är du sur? man bah jag har redan svarat på de!
asså orkar inte med hanxD HAHA så fult att han fortsätter att skriva med mig när han inte ville ändra sig eller vara vänner eller något allsxD
hahahahaxD <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0