Kärleken suger ibland:( ❤

Hej:( just nu känner jag mig ledsen:( ville bara få skriva av mig lite...1. Gillade typ Andreas men han stammar as mycket och bor 10 mil bort Så kan ej vara tsm med han:(
2.mitr ex vill ha tillbaka mig men de kan ha. glömma.
3.chattat ett tag med en som heter theo och börjar gilla han och så och min kompis som går i hans klass bilr as sur för att jag chattar med han för att han och våran andra kompis gjort slut med han precis när de va HON som gjorde slut med han så då är de ju lite konstigt! Och innan skrev jag med en annan i hennes klass bara skrev och så skriver hon  att jag ska ta han! Och så säger hon och den kompisen som dumpade theo till mig bah asså _ _ _ _ _ _ _ gillar ju han! Man bah ska inte ta han!! Ha. Har ju varit tsm med 2 i hennes klass som bara varade någon eller några dagar och deprärien la killarna som väljer vem dom vill vara tsmed inte dom😡 asså gud! Orkar inte att hon får ryck bara för att jag chattar!! asså jag tänker inte sluta skriva med dom jag vill för att hon över- reagerar!!! Som vanligt!😤 Asså jag bryr mig la inte om vem hon skriver med eller vad O h när hon skriver de! Men jag är tydligen jävligt intressant att kolla upp och se veta jag pratar med!!😡
men aja...hörs imon<3 kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0