Torsdag<3

 
Hej<3
just nu ser jag på tv efter att ha solat men de blev så sjukt varmt så va tvungen att gå in,fattar inte att folk kan ligga ute och sola en hel dag...det är bara jobbigt juxD
och imorse skrev theo världens sötaste sak till mig som ni ser på bilden man bah aaawww<3
måste tydligen göra matte efter att ha städat man bah KUL eller inte! Asså har ju sommarlov!!
jag får inte ha mobil data eller iPad på rummet! Jag måst lägga mig samma tid som mamma och pappa som nån barnunge!
asså massa sånna regler har dom! INGEN annan har sonna regler! Asså orkar inte! Dom låter mig ju aldrig växa upp!
Jag få inte ens ha på mig vad jag vill ibland asså där gå la endå gränsen!
men aja hörs<3 kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0