Tjejkväll❤

Hej på de just nu ligger jag i sängen och känner mig typ totalt död klockan är 06:30 och är fortfarande vaken!😱
Vi gick nyss en promenad...as jobbigt.....och för några timmar sen så var vi ute med och så mötte vi gabbe och Oskar och gabbe följde med till Jenny sen...as kul:). Han är go den killen assåxD hahahahahahaha❤
Han ska lana med elli och Jenny imon jag och Elin får inte vara med bara för att vi inte brukar spela de spelet men Jenny vet inte ens hur man gör så alla kan spela så.... Man bah vill med de:(
Gabbe har moppe nu😱 och Oskar med så man bah fusk!
Fast jag får ju övningsköra😊❤
As Nice❤
Och idag fick jag ladda ner en as bra låt fast de kostar ju pengar med fick 1 iaf❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0