Tjejkväll❤

 
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik:) har tjejkväll:) Jenny och elli sover:) Klockans 02:37 och är fortfarande vaken så man bah japp:) haha^^ Skrev med min kille theo innan❤ Så söt är han❤ Älskar han så sjukt mycket❤ Älskar han mer och mer för varje sekund som går🙈❤ Älskar han så J*vla mycket så det finns inte ord för hur mycket han betyder för mig❤ Han får mig alltid att bli glad även om jag känner mig nere❤ Han är underbar helt enkelt❤ Han är: *snäll *söt *undebar *omtänksam *hjälpsam *rolig *perfekt *bäst *bästa killen någonsin Svårt att beskriva men❤ Imon åker vi med husbilen igen föresten😢 VILL INTE😢😢❤ skulle ju vara med Michaela men fick jag de..nä! För vi ska ut med husbilen!! Asså FAN va SUR jag känner mig!❤ Har mobilen iallafall så kan chatta med kompisarna och så❤ Har 96 vänner hahaha inte dåligt❤👏❤ Men de va la typ de jag hade att säga just nu❤ Ha de så bra alla läsare!❤ KRAM!!❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0