Söndag

Hej❤
just nu sitter jag ensam i husbilen och är as arg på mamma!!
hon låter mig inte ha mobilen på natten varken hemma eller i bilen och igår gick jag ner och tog den...vilket inte så jävla konstigt för att jag kanske ville hålla på med den lite innan jag somnade.....och så såg dom att den inte låg på laddnin. Vilket jag tänkte lätta den på igår men glömde av de och nu får jag inte ha mobilen på hela dagen!!
det. Är kom om man säger till sitt barn typ ta nu inte glass...då är de la klart som faan att man vill ha glass!
Asså INGEN har den regeln utan jag! Man känner liksom det är ingen idé att följa den regeln för dom litrar endå inte på mig så då spelar det ingen roll!!
asså jag orkar fan inte med mamma och pappa ibland!!!!
men ska käka  frukost nu:(
kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0