måndag <3

hej:)
Har inte skrivit på ett tag men haft mycket att göra :P
men jag tänkte sammanfatta alt lite kort, HAHA xD gud va vuxet de lät xD.
Jag har varit med min kompis emma och vi sjöng och gick ner till havet vilket var is ikallt och typ filmade lite typ och så:D
Annars så har jag la mest slöat...JUSTE DE! jag har lagt upp 5 videor på Videofyme nu:D haft appen ett tag men har inte gjort någon video...skaffade de mest för att jag ville kolla på yohio`s videor på hans blogg typ :D
och en sak till som jag bara måste skriva om att den 1 juli alltså typ en vecka sen om man inte räknar med idag då så blev jag tsm med Theo:D as glad!! han är underbar!!
fast det är bara en sak som oroar mig lite han svarade typ inte fören as sent igår och typ sen när jag skrev god natt och så igår så såg jag typ idag att hyan typ läst de men han svarade inte man bah ska jag bli orolig...pratade med min underbara vän Emma och hon sa typ att de inte va nån fara så får la lita på henne<3
 
och just de...min andra vän Ellinor är på semester i Spanien och Frankrike :D
Dom typ åker bil ner dit eller ah dom har typ en stor husbil.
Åh vill med bli brun utan att behöva steka typ as länge och typ få nbada i en pool med lagom varmt vatten i för oftast när man badar annars så brukar det vara is kallt!
Eller ah kallt enligt mig xD jag är ju typ en badkruka xD
Och föresten jag glömde näskan skriva de...jag har varit med jenny som sovde över hos mig:)
as kul:) haha vi såg på nån ny film som vi köpte XD as skum hahahaha<3
men ska typ käka frukost snart så ah.
kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0