Fredag❤

hej:)
just nu åker jag husbil:)
är äntligen påväg hem :D
fast vi ska iväg på måndag igen:(
vill inte:(
får inte vara enam hemma eller vara hos nån så man bah tack så jävla mycket för att ni förstör mitt lov...jag hade planerat massa saker typ fika med michaela,tjejkväl med elli och jenny,vara med emma och massasakeer ed kan jag de..nej!,för vi ska ut IGEN med den f*cking husilen  som jag hatar!
Har tjatat om att få komma hem och när jag äntligen får det så ska man åka igen om bara typ  1 dag  vill  inte!!
så arg!!!
min kompis jenny som är ett och ett halvt år yngre än mig får vara HELT ESAM i deras hus i en  hel vea medans hennes föreldrar campar i norge så varför kan inte jag få vara hemma själv i nåra dagar då för!!
asså dom säger att jag är för liten för de när dom som är yngre får de!
det är orättvist!
men har jju mobilen  iallafall och  det är ju ra uten den hade det inte funkat!
men den kan  jag ju prata med ompisar och så, så ah.
men de va la typ de jag hade att säga just nu <3
kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0