Husbil❤

Hej❤
just nu lyssnar jag på musik och chattar med theo❤
ville bara säga några saker 1.elli och Jenny vill ha gabbes nummer som jag har men de kan dom glömma!
vi hade tjejkväll jag elli Jenny och Elin och gabbe va med och Jenny,gabbe och elli skulle lana nästa dag bestämde dom på tjejkvällen.
och jag och Elin fock inte vara med bara för att vi inte spelar de spelet men Oskar fick komma och han spelar inte de!
de är fan elakt! Dom har ringt och skrivit hela dagen men svarade inte...
dom ska få känna på hämd!!
dom hatar när jag skriver svara och så men så gör dom de själva man bah jaha....
2.vi är vid en camping med as stor uppvärmd pool som jag ska bada imon❤ as kul❤
3.Amanda som jag följer på videofyMe började följa mig idag as glad!❤
kram❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0