sorry att jag inte skrivit på ett tag <3

hej på er nu skriver jag entligen:) nu när jag inte skrivit jhar dert hänte en hel del och jag tänkte skriva lite om de^^.
 
1.julafton var det bara jag mamma och pappa, mormor och morfar för folk har ju egnaa barn och så, så dom är ju med dom och siona släcktingar och så men iallafall så fick jag ju paketer och så typ kläder och lite annat och så såg vi på kalleanka och så som man brukar på jul och åt julmat och lite så.
 
2.jullovet var ganska lungt och jag chillade mest på soffan och sms:ade med kompisar och så var jag med ellinor och jenny lite och typ så.
 
3. skolan har ju börjat nu och jag har en ny lärare för Karin Barsoe min förra lärare har slutat vilket är LEDSAMT ör hon var den BÄSTA och SNÄLLASTE läraren som vi någonsin har haft eller kommer att få:(
men aja jag kan ju inte styra över det men hon får komma och hälsa på tycker jag:)
 
4. klassen är rätt stökig och vissa ska mobbas vissa är snälla vissa är roliga och vissa är sonna jag inte känner så väl men jag gillar ju mina vänner och det är ju bra :)
 
5. i lördags hade jaa tjejkväll hos mig men dom sovde inte över och vi såg på film åt och pratade och så så det va as kul :)
 
 
6. det är as kallt ute nu och jobbigt att släpa på alla saker och så men det är la snart vår så :)
 
7.igår var det en juakt hund ¨på våran tomt men pappa sa att den skulle gå hem och sen så stack den så det va bra :)
 
8. jag HATAR min FULA glasögon:( asså jag vill inte ha dom i  skolan men jag får problem med ögonen om jag inte har dom det vet jag men vill endå inte ha dom :( kan man inte bara skrita i glasögonen och komma på något annat som gör så man slipper dom :(
 
KRAM <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0