söndag:)

Hej på er alla läsare:) just nu har jag fått rast från matten :)
och ska duscha typ nu eller typ snart och mamma försöker få tag i ett bugg ställe till mig och Ellinor men dom svarar inte:( vi har ringt typ as många gånger! det står att dom tar emot samtal nu men dom svarar ju inte så det är ju lite dåligt tycker jag!
dom kan ju inte skriva något på deras hemsida som är fel! och dom borde ju vilja svara för att få kunder som betalar pengar jag menar jag och Ellinor har sett fram emot buggen och dom får ta och svara! annars så blir jag tomme skjutton as arg på dom!
men dom svarar säkert nån gång :) <3
men till ett annat ämne så ska jag ju till skolan imon och det ska bli kul att få träffa alla kompisar igen nu efter helgemn men det är inte så JÄTTE ´´roliga´´ lektioner på måndagar eller inte alla lektioner iallafall men det är endå kul med skolan:) hihihihi <3 typ ensam om att tycka de?
hihihihihi<3
och idag så blev jag väckt på morgonen så jag var helt instäld på att de va måndag och bah åh nu har pappa satt klockan så jag måst skynda mig upp och sen bah just det det är ju söndag idag.
 hihihi <3
och i fredags så var linnea eller som jag och mina vänner kallar henne Linnepinne hemma hos mig och vi hade as kul:) vi har typ inte gjort nåt på 9 år så det va extra kul:) hon fixade mina naglar och fixade smink och så och det blev skit fint båda två:) yay!! Tack linnepinne om du läser detta då:P
hoppas att du vill göra något nån mer gång hehe^^ som sagt om du läser detta linnepinne.
Jag är inte så jätte bra på att fixa naglarna eller att sminka så det va kul att få se hur det blev:)
la upp en bild på naglarna och på hur sminket blev men bara så ögonskuggan och typ så inte munnen för de ser man endå inte liksom;) men ah:)
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi<3
 
SVANSBEN!!! HAHAHAHAHAxD typ ett av dom roligaste orden som finns just nuxD hahaha ne men asså det är en sak på ett tvpogram som dom sa SVANSBEN och det va typ as kul så jag bah SVANSBEN!! på matten och så började jag skratta så tårarna sprytade hahahahaxD alla bah
-okkkkeeejj???xD
och jag bah fortsatte skarra typ och skrek typ SVANSBEN och en kille i min klass bah
- vad är det som låterxD
jag bah
-inte jag:)
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaxD sen sa mina vänner svansben bara för att få mig att skratta och en lärare kom fram till oss och så sa dom säga svansben till helle och så sa läraren
-varför ska jag säga svansben till henne?
och så började jag skratta igenxD HEHE^^ <3
KRAM PÅ ER ALLA SKRIVER SEN ELLER IMON ELLER NÅGOTxD <3333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0