Måndag<3

Hej på er alla läsare:) idag blir det ingen skola för mig:( kanske har vattenkoppor(stavning) har typ röda utlag på ryggen och magen och halsen och så och jag vet inte om dom kliar för om man tänker eller pratar om det så kliar det ju såklart jag menar det kliade inte innan.
och jag har inte haft vattenkoppor innan så jag kan ju få det eftersom att jag inte haft det innan för man kan bara få det en gång i hela sitt liv tydligen:O
så himla ledsamt att inte gå till skolan idag hoppas att vårdcentralen(stavning) säger att jag är frisk:O
annasr så får jag stanna hemma i en hel vecka och det vill jag verkligen INTE! :(
hatar att inte gå till skolan! vill till skolan nu!!!!
men det är la bara och vänta och se vad dom säger:)
det började i fredags när linnea var hemma hos mig för då såg jag några SMÅ utslag men hon har haft vattenkoppor så det smittar inte henne om det nu är det som jag har och på lördagen så sa jag till pappa men han trodde att det inte va något och igår sa jag till mamma och pappa igen och då sa dom att jag hade gnska många utslag:(((( och idag sa dom att jag får vara jhemma och att dom ska ringa om en tid på vårdcentralen så dom får kolla på dom röda prickarna:(
wääää!! får inte ha vattenkoppor!! det är bara så INTE OKEJ!!!
Men nu så äter jag fruskost lite så <3
Dom andra i min klass börjar om 10 minuter nu<3
vill me börja om 10 minuter:
men aja bara att accseptera(stavning) :((((
KRAM PÅ ER<3 kanske skriver senare eller imon <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0