måndag<3 :) :) :) :)

hej på er idag har jag och alla andra i min års grupp spelar volleyboll hela dagen från 08:15 till 14:20 men var bara med på första matchen sen fick jag ont i magen och ville inte vara med ocvh spela mer för jag var så dålig på volleyboll så:)
hihihihi <3
skulle varit hemma som jag hade tänkt men så lyckades jenny övertala mig till att går till skolan men var det värt det...nej....asså ångrade mig direkt:( asså jag orkar inte att vi har gympa imon med! fast då ska vi ha dans och det är jag grym på så det ska bli as kul :) LÄNGTAR!!!
hahaha fast dom andra hatar det men jag dansar ju själv så det ska bli skrit kul att äga ut alla och bah jag äger på detta !!!!!!! :D HAHAHAxD
och jag vet att jag skriver att jag ska blogga hela tiden men jag har haft så mycket att göra och tänka på och så men ska verkligen bli bättre på det från och med nu :) hihihihihi<3
men till ett annat ämne så var killen jag är kär i i skolan idag:) och det va kul:)
_ _ _ _ _ _ _ är så söt så jag dör:) hihihihihihihi<3
och på tal och söt! vet inte om jag har skrivit detta men jag och elli har ju börjat i bugg nu och det är andra gången nu på torsdag:) och vi är jämna killar och jejer och va byte rkillar jhela tiden och en av dom är ju bara så jävla HET så jag trodde jag skulle svimma vilken sec som heldst:O
men han var en av dom som skulle hjälpa till och så för han och några mer hade dansat länge och så så :)
men den killen hade ett grått linne typ oc var inte så jätte jätte lång som dom andra och han va bara så JÄVLA SNYGG OCH SNÄLL SÅ JAG TROR JAG DÖRxD
LLLLLLOOOOOVVVVEEEEE!!!!!
LÄNGTAR EFTER ATT Få DANSA MED HAN NU PÅ TORSDAG:d
och så finns det en annan som jag tror heter johan Palmgren som var jätte snäll som höll upp dörren för mig och elli när vi skulle gå och så och sa hej så ses nästa gång:) när vi gick:)
och när man såg han i ögonen när vi dansade så log han mot mig man bah naww:)
hihihihihihi<3 fast han bed den fgråa tröjan var så snygg och snäll så jag blir rosa i ansiktet nu när jag skriver om han :) hihihihihihihi <3 hoppas att han inte läser detta för då dör jag bokstavligenxD HAHAHAHA:)
 
KRAM PÅ ER<3 HIHIHI<3 ska försöka skriva imon eller senare troligtvis imon:) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0