Hej:)❤

Just nu ser jag på tv och har precis varit hos min kusin för hon skulle klippa mamma och pappa och lite så:)
hihihi❤
som  jag skrev innan så hade jag en as tråkig so lektion och hade sy slöjd som va rätt kul för jag ska sy min egen fin klänning:) hihihi❤
och innan har jag haft Matte och mentorstid och då bytte vi platser i klassrummet som jag
kanske skrev innan men nu sitter jag brevid linnepinne i klassrummet❤
innan satt jag med Jenny ell:) vill sitta där jag satt,för denna sidan  av klassrummet jag sitter på nu känns bara skum. Men har ju Linnea och det är ju bra:D❤
men aja denna platsen blir nog me bra:) Vi byter platser igen om 4 veckor tror jag:)❤❤❤❤ Kram❤❤❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0