Måndag❤


Passar kusinens hund Bella❤
Visst är hon söt👍❤

Har varit med Emma idag:)
De va jätte kul:)
Vi sjöng,pratade,ringde till Albin....på tal om Albin...han va typ as trött så man hörde knappt va han sa så typ sa jag när jag la på bah - Älskar dig
Så mumlade han bara något och bah me eller ne vet inte va han sa man bah😢
Vet inte om han tänkte säga - älskar dig med!
Eller va de va men blev orolig😢❤
Men de löser sig han sa förmodligen att han älskar mig med men endå❤


btw, det ät julafton imon!!😄❤
Yääy!!❤
Längtar❤
Hoppas jag får de jag skrev på min önskelista❤
Tex:
systemkamera💎
Victoria's Secret...Love Spell🌸
kläder🎽
pengar💶
iphoneskal📱
G-Dragon Affischer🗾
filmer😋 skräck😱 eller romantik❤
nagellack i färgerna ....svart,vitt,flera olika  glitternagellack i olika färger.
serien the super natural.
yohio bok och yohio film💖
Victoria's secret mango Temptation 💗med men mest love spell💛
 
Victoria's secret Such a flirt💚

White Musk Libertine💜

Så får se vad jag får imon👍❤❤❤
Kram❤❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0