fredag

hej<3
sorry att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft så mycket att göra men massa prov och sånt så.
men nu tänkte jag uppdatera lite:)
1.jag är inte ihop med Hugo längre utan har äntligen blivit tsm med Albin som jag velat ha i över ett år nu så är as glad.
bi blev ihop den 9 December.
han är helt underbar.
Älskar honom verkligen jätte mycket.
han lyser upp min värld.
han är super söt på alla sätt:)
som när Alexandra tog mina saker och gav dom till Danny som är as lång och lägger de på lampan så kommer Albin och tar ner det och han är bara allmänt söt.
är så sjukt lycklig.
och idag är det lucia med så har knappt haft några lektioner idag och har passat lärarens barn:) han hade med sig sin 3 åriga son Samuel idag:)
och vi såg på film och kollade på Sunes jul :)
och sen såg vi på ett lucia tåg.
och fick sitta i Albins knä idag:)
 
och på musiken så håller jag på och lär mig zombie på piano och ska sjunga till men så skulle läraren spela så han visste tonarten och sen så stannar han helt plötsligt och bah - förlåt jag blev så tagen.
man bah - sjunger jag så bra? han bah -det lät jätte bra!!
man bah -tackar:)
 
så hade vi taco kväll för några dagar sen med klassen fast de va bara några där.
as kul:)
 
och sen på hemkunskapen pratade jag med Nicolina som jag inte gjort på länge:)
 
och igår såg de ut som att Alexandra försökte stöta på Albin för typ alla killar jag umgås med eller är tsm med ska hon typ försöka få att ogilla mig. vette fan varför men.
när jag va tsm med Hugo sa hon - varför e du här med henne? det är la inte ens kul?
han bah - jo.
sen försökte hon knäppa upp mitt BH band.
man bah lägg av...
och när jag va med Filip på stan så sa hon - när ni går förbi ser de ut som att bara Mimmi pratar...
om du gillar att bara lyssna kommer du gilla henne.
fast än båda 2 pratade och att hon själv pratar hela jävla tiden...
 
fast idag så sa Alexandra till Albin bah -  bara för di inte haft ett förhållande på 2 år!!
han bah - jag kan i alla fall få dom att hålla!! du byter fan hela tiden!!(vilket hon gör 24/7) och ella.p och ella.h bah ja11 de är fan sant endå! hon bah - det ä jag som blir dumpad.
man bah - ibland ja.
 
men måste käka nu.
ha det bäst! kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0