❤Bästi❤


Jag ska kanske äntligen vara med Emma imon👍❤
Ska bli jätte kul! Älskar att vara med henne!❤
Jag har inte varit med henne på länge för hon är så mycket med Kevin (min kompis) som hon är tsm med❤
Det var jag som parade ihop dom❤
Kevin typ "tar" Emma ifrån mig😢
För får typ aldrig tid att vara med henne längre för att han ska va de😥😫😭
Och så ska han vara med andra av mina vänner man bah - SLUTA😡 DU KÄNNER DOM FÖR FAN INTE ENS!!!😡👊
Blir fan trött på honom ibland!
Iallafall när han håller på så!!
Så säger han förlåt och att han inte ska göra om de så gör han om de iaf och då är han till och med med fler av dom!
Han fattar fan inte vad man säger till honom!!!😡👊
Men Aja ...ska fortsätta chatta med mina vänner nu så skriver sen eller något❤❤
Kram❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0