Arg❤


Blir så jäkla arg!!
En tjej i klassen och hennes kompis höll på och bah - du är fin som du är Mimmi!
När jag sminkade mig men jag hörde att hon inte menade de!
Och när jag vände mig om så hände hon sig om och skrattade för hon tyckte tydligen va jävligt roligt!
Så hade jag lagt ifrån mig mina saker på en bänk och så ropar dom på mig så går jag dir och så börjar som skratta och gömmer sig bakom ett skåp...man bah: vad är de nu ni gör...

Sen så när jag satt med albin vid ett bord så skrek dom och gjorde massa ljud så vi tittade åt dom och då stog hon  och filma eller tog kort.
Asså va fan är hennes problem!!!😡👊

Och hon ska fan inte snacka om smink! Hon har så jävla mkt smink så man ser de på 50 meters avstånd!!
Skulle kunna hacka på henne för massa saker med gör jag de!
NEJ för jag är SNÄLL!!
BLIR SÅ ARG!
Men aja...ska se på tv nu...kram❤❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0