Älskar dig albin😍😍😍❤

❤Jag är så glad att jag har dig,du är ljuset i de mörkaste mörker.
Du ger mig hopp till saker jag inte trott va möjligt.
Du ger mig kämparglöd💕
Älskar dig och de kommer jag alltid att göra💗
Du är de finaste jag vet och vill aldrig förlora dig❤
Du är underbar😍
Finns inga ord som jag kan beskriva dig med så jag börjar med 3 JAG ÄLSKAR DIG😘
Dessa ord är Sanna❤
Lika Sanna som de renaste guld💙
Älskar dig mest av allt älskling❤
Ditt leende gör min dag💜
Ditt skratt får mig att le💕
Du finns där för mig vad de än gäller och är äkta och är alltid dig själv💗
Du gör mig hel😍
Tänker på dig dag som natt det är för dig jag skriver min skatt☺
Du är det finaste jag vet..det finaste jag vet...❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0