tisdag<3

hej<3
sorry att jag inte skrivit men har sovit över hos min kompis emma sen igår typ..vi hade as kul:) vi gjorde typ musik videor till olika låtarxD
haha gud va kontiga videorna blevxD
och Theo va as söt mot mig idag typ för det är en as jobbig kille som går på buggen som flörtar med mig hela tiden typ som jag sagt till Theo att han gör och så skrev jag under en bild på insta bah :haha fan va fula kläder typ eller ah och så skriver den irriterande saken bah du är snygg i alla kläder ;) :* man bah asså sluta och så skriver Theo till han bah :jasså det tycker du...
och så svarar han på Theos komentar och bah :ja gör inte du? as slöt tjej du har;) håller du inte med mig
så skriver jag bah så söt är jag la inte och så skriver Theo bah de e la klart att du är ochtyp söta smileysar man bah awww<3
och så pratade vi om att jag emma och hennes killegabbe skulle gå på Liseberg och Theo då så fråade jag Theo om han ville hänga med och han bah visst bara dagen passar så..man bah aww<3
han är bara underbar på alla sätt!!
men ska kolla på youtube nu så typ ah..ha de så bra sålänge skriver kanske imon eller något.
kram<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0