torsdag:)

hej<3
just nu har jag varit på buggen:)
det var as kul:)
dansade med <3filip<3
han är såååå GULLIG!!!
det som jag tycker är viktigaste hos en kille är
1.snäll
2.omtänksam
3.hjälpsam
4.rolig
5.glad
6.en som man känner att man kan vara sig själv inför:)
och det är seriöst en korrekt beskrivning av han.
 
han är bara så underbar så det är inte sant!
jag gillar han verkligen!!!!
och det var as pinsamt för vi skulle lära oss en ny sak idag som var typ att tjejen skulle ha armen om killen och gå runt och släppa typ men jag hörde inte riktigt så jag gick ju bara runt och glömde släppa så jag bah omg fan va pinsamt!! men sen gick det bra:)
och så körde vi en annan sak där man skulle hålla i luften liksom och killen skulle försöka föra som det kallas då utan att liksom hålla i händerna och så det var as svårt:P
men det var lättare och svårare med vissa:)
hehehe^^

det är verkligen en bra grupp och alla är liksom trevliga och så,så har jag ju en av mina 2 bästa vänner ellinor som går där med mig och det är ju kul:D
ska kanske vara med henne på lördag:D
och i förrgår tror jag det var så skulle mamma ge bort kläder till rödakorset eller något men så kollade jgag igenom säckarna och fick 20 plagg:D
vissa av dom vara märkes kläder så det va as kul:) hade en av  dom kläderna på mig idag på buggen och hade målat naglarna och så:)
hihihi<3
KRAM<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0