fredag:)

hej<3
just nu har jag precis kollat på let´s dance:)
åh va jag får lust att dansa när jag ser dom!
man bah
-kan det bli torsdag nu!!!!
miss my Little sweetheart <3
fast än jag träffade han igår men endå:)
han är liksom speciell och gör mig lycklig.
hihihihi<3
men i alla fall:)
imon ska jag till en av mina 2 bästa vänner Elinor:)
ska bli as kul:)
mamma och pappa är kompisar med hennes mamma och pappa så dom ska umgås med dom:P
hahaha pappa och hennes pappa är typ bästisar hahaha
och mamma och hennes mamma är typ med as bra vänner så man bah okeeej...:P
och idag har jag gjort hörövningar på engelska och gjort matte:/
as tråkigt att göra skolarbete som inte ens är läxa på LOVET!
man bah
-tack så himla mycket! det var ju verkligen detta jag ville göra på mitt lov!
men jag har ju fått se på tv lite med och så,så jag har ju haft kul endå:)
och på tal om lovet:)
lovet är ju slut på måndag:)
undra vad vi ska göra:P
hahaha tänk om vi ska ha sexualkunskap i No:n xD hahahahaha det hade vi på tema veckorna typ delvis om jag inte skrivit det innanxD hahaha det var så pinsamt!
ala i klassen liksom satt där och bah
-jahaaa......detta va ju inte alls typ as pinsamt...xD
vi arbetade typ med familjer och så och hur olika familjer kan se ut och om det finns ovanliga familjer och vad är en ovanlig familj ifåfall och varför är det ovanlig?
och massa så men ajaxD
kram på er alla läsare<3
skriver imon eller något<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0