Tjenare

Min kompis la upp en bild på fb på en kille och en tjej med svart hår och jag trodde att tjejen va min ena kompis josefine men det var en som bara var jätte lik henne så jag skämdes när killen skrev att de inte va josefine men killen heter Pontus och tjejen på bilden kommer jag inte ihog va honhette men ajaxD
Och jag har jag varit på kalas för idag fyller min morfar 93 idag så det va rätt kul:)
 
Nu ser jag på så mycket bättre:Dhittills så har det inte varit några bra låtar men hoppas att nästa är bra:)
Vilket den verkar fast den är rätt sorglig och rörande men fint av han att sjunga den:)
Kanske skriver imon eller sen hihihihi<3 ska smsa med min kompisar och fortsätta att se på tv nu så.....❤
KRAM PÅ ER!❤❤❤❤❤❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0