tjenare

då har man gjort engelska och nu lyssnar jag på musik!
sen ska jag se  på så mcyket bättre med mamma och på onsdag så ska jag gå på breaking dawn del 2 med min jätte snälla vän emma:)
det ska bli as kul! LÄNGTAR REDAN! YAY! alla ska typ gå på den:D
har alla filmer och såg del 1 på bio och nu då 2:an den går i 2 delar för att de ska vara en extra lång special.
asså gud va det ska bli kul! kul <3 TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA!!!!!!
AAAAAWWWWEEEEESSSSSOOOOOMMMMEEEEE!!!!!
HIHIHIHIHIHI och försesten...hann inte skriva igor sorry ska bli bättre på de men iallafall så i fedags va det en kille i min svengelska som va as  gullig för han bah!
- Kan du hjälpa mig:) <3
typ hela tiden och jag bah
- ja såklart vad är det du behöver hjälp med:)
och så visade han och så hjälpte jag han ju då.
sen sa läraren pirko att jag skulle göra nåt där man ska lägga saker så det bildar ett visst mönster och efter några st så körde jag fast och så bad hon han att hjälpa mig och jag bah omg! och typ rodnae sönder och så fixande han set direkt och istället för att gå så ställde han sig brevid micg och började prata vilket han inte brukar och jag typ dogxD
den skulle man sätta sig på sina platser så jag lä´mnade boken i lärarens vagn och där satt han och så typ sa han.
- bra du va på de då´xD på skoj så.
och jag bah
-hehe nja inte jättexD.
hahaha jag typ dog 500 gånger på radxD HAHA ne men asså han är typ ganska söt och rolig ocg ganska snäll och vi gick på dagis ihop hahaha visst inte de innan för jag hittade ett kort den dagis och så sitter han där jag jag mbah va! va fan! asså det är många från dagis jag lärt känna nu i efterhand från dagis:D <3
typ 7 st och mer harjag för mig men det står helt still just nu så kommer bara på 7 st nu men ajaxD
hihihi<3
och i fredags så verkar detsom att det va en som inte läst bloggen eftersom att han komenterade ögonen asså en annan i min klass då och jag bah asså fan hur svårt kan de va att hålla käften liksom asså fan jag komenterar inte andra som gör vissa saker och så asså fan jag skulle kunna vara så jävla dum så dom skulle bara veta asså kunde förstöra för dom om jag nu hade varit så elak men jag är inte så dum i huvudet så jag är så dum mot nån!
dom ska passa sig jävligt noga för att vara dumma mot mig eller mina vänner för mobbing är bara inte okej!
asså ingen är perfekt jag kan räkna upp saker som är fel på mobbarna men jag går la fan inte runt och på pekar det!
som iag känns de bättre i ögonen föe ingen jävel har komenterat dom och då blir det bättre liskom för så försvinner Ovanan eller tixen liksom asså det är om nån härmat eller såger nåt om de som det blir att det staratar igen så hoppas att ingen härmas eller säger nåt på måndag ¨så jag entligen kan sluta med mina ovana/tix för en gångs skull.
aja skriver sen eller imon:) <3
KRAM PÅ ER<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0