mormor och morfar <3

just nu sitter jag hos mormor och morfar.ska sovöverdär för mamma ochpappa ska äta julord och dansa och sova där typ ochdå är jagoch min hund ludde här undertiden:)
sorryattjag inte skrivit på ett tag vetattjagskreverdetta ofta men har serriöst inte hunnitharvarit påväg flera gånger men så har jag  fått åt annat att göra men nu när jag endå skriver vill jag passa på att säga att lärarna hade utsätt in och en till grupp från min klass som hade gjort äst arbeten om tånåringar i världen och då skulle vi visa de på aranäs men ingen kom och tittade på oss som tur va och då kunde man titta på dom andras saker och jag köpte 2 as nygga armand som kostade 49 och ett 59 as illiga1 :D so Happy :D <3
hihihihihihi :D <3
imon är det 1 dacember och då kan man öppa första luckan på kalendern.
men mormor och morfar ska sova så får hålla på me moilen men  skriver imon.
KRAMIZ på er<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0