Hej

Asså mobbing är så elakt det händer många vänner,på tal om mobbing Asså som ett tag så hade jag en ful ovana att himla eller sperra upp ögonen typ och om jag inte gjorde de så blev jag torr i ärenden och de kliade eller så rann de i ögonen och så men så slutade jag men när jag hör nån prata om att jag gör så så börjar jag igen typ Asså det gäller att inte tänka på de och mitt smink rinner ju tack vare ögonen och näsan rinner:(❤
Asså om dom vara kunde sluta härmas eller säga saker så hade jag kunnat sluta med mina ögon för en gångs skulle det är inte så jävla kul som alla tror:(
Vet inte om man kan kalla det tix som är ofrivilliga rörelser för jag vet ju att jag ör det men det liksom går inte för Asså jag har lite tid kan man säga för att om jag liksom ser att folk härmas så blir det att jag tänker men jag gjorde inte så nu ocB så tänker jag håll ögonen stilla men så blir det att jag gör det isället alltså attvanan startar igen:(
Skriver sen eller imon:)❤
KRAM PÅ ER!❤


Kommentarer
Emma :)

Hej jag har äntligen kommit in på bloggen.. Vet inte om jag skrivit fel elr vad som hänt men nu har jag läst. Aa stackare fy dumma mobbare.!! Vrf ska dom hålla på? Vad vinner dom på de? Inte mer vänner allafall. :( <3

Svar: Vadå inte mer vänner iallafall?<3Aa Asså dom är bara ute efter att försöka vara roliga och förstöra från andra och göra sig rolig på andras bekostnad<3❤❤❤ saknar dig
mimmi

2012-11-07 @ 20:03:40
Emma :)

dom vinner inga vänner av att hålla på. mm usch!<3

Svar: Ne eller dom har ju vänner men deras värde sjunker ju för mig❤
Glad att jag har dig Emma❤
mimmi

2012-11-07 @ 20:21:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0