GLAD HALLOWEEN:D❤

Ser på tv och har försökt blogga hela dagen men mamma han haft Ipaden och sen så har jag gjort läxor som är: 1:Hemkunskap
2:svenska
3:kemi
4:matte
Och det är inte lite i varje ämne heller jag har 48 sidorhemkunskap om olika saker och matte som mamma vill att jag gör och svenska vill läraren att jag gör från en onsdag till nästaonsdag igen och sen då har vi kemi på flera sidor och massa sont.
Och jag var tvungen att äta fisk som jag hatar och blev tvingad att gå en promenad i skogen med mamma pappa och min hund ludde i ca 20min nåt sont:(
Men nu ska jag njuta av min kladdkaka som jag ska hämta:D mums! Mamma bakade de till mig innan:D❤
Hihihi<3 innan jag ska göra hemkunskap igen:D❤
KRAM PÅ ER❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0