dag 2 på inriknings dagarna.

just nu har jag as tråkigt...det enda man kan göra är att sitta och sitta och sitta:(
angelina är inte här idag eller och pernilla skulle inte vara här idag och patricia är inte här men brukar endå inte prata på mycket med hennne asså har så tråkigt vad ska jag göra idag  man är inte med dom andra inriktningarna nånting och jag har ingen att va me alls då för alla andra väner har typ fördjupning och måbra och massa så och det suger att jag har IT! jag och angelina och pernilla ville med byta som dom andra tjejerna fick byta men inte jag asså fattar inte vrf jag inte får bara för att vi väntade lite med att fråga och man får inte byta till dom andra inriktningarna men man får byta till fördjupning asså hatar att mjag inte får byta har de as mycket! men aja man får la ta de för va de e då vet jag la de till nästa gång.
..... ska la lyssna på musik och typ försöka göra nåt kul vilket kommer bli svårt.
skriver sen eller imon.
KRAM PÅ ER! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0